maandag 12 juni 2017

Pas op! Monsters op pad...



Binnenkort komt Meteoorbooks met een nieuw haakboek.
Deze keer een boek vol monsters die je kunt haken.
Aan mij de eer om een patroontje te testen.
Zoals jullie weten doe ik dit graag en ik kreeg het patroonjte voor Monty toegestuurd.
Monty vind het erg fijn om in de tuin rond te racen en intussen knabbelt hij graag een paar vliegen weg.

Ik gebruikte Drops katoen voor Monty en haaknaald 2.75mm.

Als het boek in de winkel ligt zal ik dat hier uiteraard laten weten.

En tatatatatatattatata
Wellicht weten jullie het nog




Vanaf 15 juni te koop, het boek waar het patroon van dit leuke zakje ook instaat.
Via Bol oa nu al te reserveren.

Ik zal zodra mijn exemplaar binnen is een blogpost besteden aan het boek dus hou deze blog in de gaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten