woensdag 18 januari 2017

Het is tenslotte winter

Winter vraagt om sjaals en warme handschoenen.
De afgelopen tijd heb ik er een aantal gemaakt en vandaag laat ik daarvan een paar fotootjes zien.
Hierboven een heerlijke zachte lange sjaal van 2 kleuren Tweed en een restje Royal, beide garens van Zeeman.

Ook van Royal van Zeeman zijn deze wanten.
Patroon is van Garnstudio.

En nog een paar handwarmers, mijn favoriete item als het ook maar een beetje frisser is. Zo blijven mijn handen warm en heb ik toch mijn vingers vrij.
Garen is Soft van Zeeman en het patroon komt uit een oude Simply haken.
Bij de rechter lijkt een fout te zitten bovenaan maar dat is het verspringen van het patroon omdat er in spiralen gehaakt wordt. Aan zie je er niets van want dan zit het aan de binnenkant van je hand.

En dan nog een leuk nieuwtje!!!!!
\
Ik vertaal momenteel een hele leuk CAL.

THE SECRET GARDEN.

https://www.enfys.me.uk/english/secret-garden-cal.htm

Een patroon van Helen Free.

Verder heb ik aardig wat projekten op mijn lijst staan waarover later meer maar om vast een idee te krijgen:

-Scheepjes Hygge
-Mystery Shawl Cal
-Unicorn
-Capelet
-Gothic Cardi
-Tekkeltje
-Vestje voor Isis
-In Bloom
-My wish for peace bohemian blanket
-etc...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten