zaterdag 9 september 2017

Op de boekenplank: Amigurumi monsters

Ja het boek is binnen!!
Als tester mocht ik deze maken:

Het boek is tot stand gekomen na een monster-ontwerp-wedstrijd op Amigurumipatterns.net. 
Deze ontwerpen veroverden de meeste harten en zijn nu dus samen in een boek beland.
En kijk eens wat zijn ze leuk!
Er zijn ontwerpen van oa:
DenDennis, Woolytoons, Ringbeller, Cees van Tol, Hello Yellow Yarn, en vele anderen.

De beschrijvingen zijn duidelijk en ook voor een beginner goed te volgen. Voorin vind je informatie over diverse haaksteken.
Er zijn makkelijke en moeilijkere patronen dus voor elk niveau staat er wel een patroon in.
Ook staat er bij elk patroon hoeveel garen je van een kleur nodig hebt zodat het ook een goede manier is om eventuele restjes te gebruiken.

Hieronder een paar van mijn favorieten.

Toby, een ontwerp van Younique Crafts

Bibi, een ontwerp van DIY Fluffies en Speed, een ontwerp van Elma Versluis

Kerg en Bras (ik was tester voor Bras), een ontwerp van Ildikko.

Yumyum, ontwerp van Dendennis en Zak, een ontwerp van Itsy Bitsy Spider

Deze vind ik denk ik wel het allerleukste (net als ik 2 dochters en een zoon dat zal het zijn ;) ); 
Monstermama, een ontwerp van Woolytoons 

Ook hartverwarmend deze Bange Eddy en zijn Teddy, een ontwerp van Hello Yellow Yarn

Murphy McToothy, een ontwerp Maja Hansen met op de achtergrond Solomon de Sok-eter (weten we eindelijk waar die sokken blijven) een ontwerp van BeateNatzer By Bat

Kortom een aanrader!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten