donderdag 2 februari 2017

Over een boze eenhoorn en paddestoelen

Druk met het haken van paddestoeltjes.....stuk of 50 moeten het er worden voor de traktatie.
Isis is bijna 7 en tja dan verzinnen we dit soort dingen ;)
Wat ik ermee ga doen? Dat zie je binnenkort!


Een Cal, alweer, deze is van Furlscrochet en het wordt een eenhoorn.
Mijn versie kijkt onbedoeld een beetje boos, wellicht pas ik dit nog aan maar wellicht ook niet dat hangt een beetje af van het eindresultaat.

2 Vierkanten die uitgebreid zullen worden tot een deken, althans dat is mijn plan.
Acryl van Xenos, geen fijne kwaliteit vind ik trouwens dus dat koop ik niet nogmaals maar wel lekker vrolijke kleurtjes.

En Knuffie, inmiddels met hoofdje erbij. zeer benieuwd naar de volgende delen van dit patroon.

Als ik mij niet vergis komt dit weekend de nieuwe Simply Haken in de winkels en vanaf deze editie zal ik jullie, hopelijk, blij gaan maken met een review zodat je weet of je naar de winkel moet rennen of dat je deze editie over kunt slaan.



1 opmerking:

  1. Wat leuk allemaal, ziet er veelbelovend uit. Ben benieuwd naar je review van Simply haken, al koop ik 'm denk ik toch wel. Ik merk dat ik steeds minder bladen op haak-en breigebied koop maar deze vind ik toch elke keer wel weer heel erg leuk. Succes met je paddestoeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen