vrijdag 15 april 2016

Midsummer joy in Fenna



Patroontje van Drops, Midsummer Joy en ik gebruikte hiervoor 4 bollen Fenna van Wibra.

Ik dacht weer veel te moeilijk....eerst met de 4 vierkanten...ik zag maar niet hoe ik deze vast moest maken, gelukkig kreeg ik online hulp en tja het was eigenlijk heel simpel ;)
Toen kwam de beschrijving van de halsrand....haak een afwerkrand langs de hals ...haak 2e toer in A2....ik blijf maar denken hoe moet ik dan de eerste toer doen.....(blond he ;) ) en ineens zag ik het.....ze bedoelen natuurlijk de 2de toer van de patroontekening A2.....ook weer heel simpel dus maar goed het duurde dus wel even voor ik dat zag.

Hoe dan ook ik vind het een leuke poncho geworden, maat is ook prima.
Wel moet de poncho nog wat uitzakken zodat de bobbels en hobbels verdwijnen. Of ik doe een spoelbeurtje en laat hem plat drogen als het mij te lang duurt ;)

Nu verder met week 3 van The Meadow anders ga ik achterlopen.


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6047135/?claim=rdxwavsgknn">Follow my blog with Bloglovin</a>


Geen opmerkingen:

Een reactie posten