zondag 7 december 2014

Verwennerij

Wat een verwennerij de afgelopen dagen.
Sint bracht 3 zakken vol kadootjes, stonden zomaar ineens onder de picknicktafel.

Het was een gezellige boel met het hele gezin en mijn ouders.

De meisjes kregen allebei een heerlijke zachte badjas die natuurlijk meteen aanmoest.

Ook was er Lego, momenteel een grote hit hier.

Gezellig samen uitpakken.

De badjassen zijn gelijk een soort verkleedkleding, Isis heeft een draak en Emi een haai.

Morris vermaakte zich prima met opa.

En oma werd verwend met badspulletjes.

Voor papa was er oa een dvd.

Ook Isis vind de ToetToet kazerne erg leuk om mee te spelen.

Ik zelf werd verwend met oa 2 leuke haakboeken, gaan jullie vast nog wel iets van terugzien hier, haaknaalden, een Bol bon zodat ik Stof voor durf het zelvers deel 2 kan aanschaffen, een kleurboek voor grote mensen, stiften, etc.

Ook kreeg ik een doos van mijn swappie. 
Ik deed nl. weer eens mee en maakte zelf deze broek en een badjasje waarvan ik geen foto heb helaas.



Ik werd verrast met 2 canvasjes waar de haarclipjes voor de meisjes opkunnen, en er zaten ook al hele mooie clipjes op die meteen in het haar gingen.

Een supergave onbag, voor wie het niet kent een tas die je op veel verschillende manieren kunt knopen en die ideaal is om met een draagdoek te gebruiken.
Heel veel vakjes, kom nog steeds nieuwe tegen, kortom ideaal.

En dan zat er nog een jurk in die ik af kan maken voor mijzelf, ga ik ook zeker doen want tis een leuk jurkje.

Kortom veel verwennerij.
Binnenkort een feestelijke jurk voor Emi, stof is al geknipt ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten