donderdag 18 december 2014

Op tijd voor de viering

Elk jaar is er in de kerk een kerstviering van school waar alle kinderen aan meedoen.
Natuurlijk willen de meisjes dan een mooie feestjurk aan.

Ondanks een week vol zieken hier in huis (alleen ik bleef gespaard) lukte het toch om 2 outfits in elkaar te naaien.

Het patroon van beide jurken komt uit Burda 12/2014. 
Voor Emi met en voor Isis zonder mouwtje.
Het vestje van Isis is een oud Roospatroon wat ik veranderde door ipv een knoop de voorpanden met kamsnaps vast het zetten.

Stof van Emi's jurk vond ik in een ruildoos.

Voor Isis kocht ik voor 3 euro een meter groene feeststof bij DeStoffenkraam en voor het vestje gebruikte ik nicky velours uit dezelde winkel.

Voor Isis maakte ik het rugpand met een hoekje eruit; staat feestelijk en zo kun je makkelijk een kortere rits gebruiken ;)

Stand 77 stuks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten