donderdag 9 oktober 2014

Test de Philips Eco stofzuiger

Voor Insiders mocht ik een stofzuiger testen.
De Philips FC9521/09.
Het is een stofzuiger uit de nieuwe ecoreeks van Philips.
De stofzuiger heeft geen stofzak (das nieuw voor mij) maar een stofbak die makkelijk te legen is in bijvoorbeeld de prullenbak.

Je kunt de zuigkracht aanpassen aan jou swensen, voor bijvoorbeeld een bank heb je minder zuigkracht nodig dan voor de vloer.

De stofzuiger heeft verder Power Cyclone 4 technologie, een Tri-active mondstuk (heeft mijn oude Philips stofzuiger ook en is erg handig) en een extra lange ergonomische handgreep.

Wat ik belangrijk vind is zuigt hij alles op; stof kruimels kattenharen etc..JA! zonder moeite!
Hij heeft verder rubberen bandjes om de wielen dus je vloer beschadigt niet, door de doorzichtigheid van de stofbak kun je zien wanneer hij vol is (en nooit meer zakken kopen) en hij heeft een heerlijk lang snoer zodat je overal komt zonder steeds een ander stofkontakt te hoeven zoeken.

Is ie heel veel beter dan de Philips stofzuiger die ik al een jaar of 8 heb? Nee voordeel zit vooral in de stofbak maar verder doet ie gewoon zijn werk net als mijn oude stofzuiger.
Kan mij wel voorstellen dat als je de TriActive borstel niet hebt je dit een grote stap vooruit vind maar goed wij hadden dat dus al.
Kindjes zijn in ieder geval blij want:
De vloer is weer haar/stof/kruimel vrij ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten