vrijdag 3 oktober 2014

Buy Nothing New Maand


Ik schreef er al eerder een klein stukje over en nu is het oktober en de Buy nothing new maand is begonnen.

Op de site www.buynothingnew.nl kun je alle info vinden: hoe, wat, waarom, tip, tricks, etc.

Afgelopen woensdag ontving ik de eerste email met daarin 2 opdrachten voor deze week (elke woensdag komt er een mailtje).
De eerste opdracht vind ik erg leuk: 
Draag een week lang elke dag iets wat je al minstens een jaar niet hebt gedragen oftewel herontdek wat je hebt.
Mocht u mij deze week tegenkomen in een kledingstijl die u niet van mij gewend bent....ja das het risico van Buy nothing new ;)

De 2de opdracht is elke dag 10 minuten besteden aan extra opruimen (althans dat extra heb ik eraan geplakt want ik weet niet hoe het bij u gaat maar in 10 minuten kan ik niet mijn huishouden bijhouden)
Dingen waarvan je niet weet wat je ermee moet/al een jaar niet gebruikt hebt/etc kunnen in een doos, later zal duidelijk worden wat je met die doos gaat doen.
Ik zet dus de kookwekker en mest een kastje uit, tot nu toe zit er nog niets in de doos overigens want het kan of gewoon weg of het kan niet weg maar wellicht komt er nog wel wat in de doos binnenkort.

Ik ben nu al nieuwsgierig naar de opdracht voor komende week.

Doet u ook mee?

1 opmerking: