dinsdag 26 augustus 2014

Eindelijk

Vorig jaar zomer maakte ik deze jurk.
Met mijn toen beginnende zwangere buik paste de jurk echter niet, dus die ging de kast in.
De afgelopen maanden paste de jurk ook niet maar nu, tuurlijk na al het mooie weer, kan ik de jurk eindelijk aan.
Let niet op mijn haar, ik kwam net onder de douche vandaan.

Het stofje kocht ik bij Jan Sikkes en het patroon is van Simplicity/Cynthia Rowley.

Op de planning heb ik najaarsburdaatjes voor mijzelf en wat jumpsuits voor Morris en daarna zijn de meisjes weer aan de beurt.

2 opmerkingen:

  1. Het jurkje staat je nu mooi! Leuk detail op de rug en het rode kantje (?) aan de zoom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn is dat he, als je ineens weer dingen past! ;-) Geniet ervan, hopelijk komt er nog een mooie nazomer. Ben benieuwd naar je nieuwe naaisels!

    BeantwoordenVerwijderen