zondag 2 maart 2014

Beestachtige dames

Een tijdje terug zag ik bij DeStoffenkraam wilde beesten katoen.
Dit leek mij perfect voor een zwierjurk voor Emi dus ik bestelde 1,5 meter.

Toen het binnenkwam bleek het helaas geen gewoon soepel katoentje maar een stugge dikke jeansachtige stof te zijn.
Daar ging het idee.

Toen maar een Alijnjurkje gemaakt met een paspelbandje in het midden om het geheel wat te breken.

En er bleef nog net genoeg over om er voor Isis ook eentje te knutselen.

Stand 35 stuks

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke jurkjes! Wat geweldig om te zien wat een enorme productie jij hoogzwanger weet te draaien, zoveel naai ik niet eens in een heel jaar!!!
    Heel veel sterkte met de laatste loodjes!
    Groetjes,
    Sacha (zolderwerk.les-bastides.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps: Ik zou veel vaker willen reageren hier, maar het lukt me vaak niet door google-account-eigenwijsheid.... :-( (=mijn enige optie uit je rijtje inlogmogelijkheden).

    BeantwoordenVerwijderen