vrijdag 28 februari 2014

39 weken en weer achter de naaimachine

 39 weken, nooit gedacht zover te komen en inmiddels huisarrest van de verkoskundige dus lang zal het niet meer duren.
Geinspireert door de Wallaboo wikkeldekens ontwierp ik deze wikkeldeken.
Buitenkant van Stenzo katoen, voering van nicky velours wat ik kocht bij http://www.finoxinxfondo.be/
klittenband en paspel komt van http://kleurenmix.nl/. Klittenband is heel soepel zacht en dun dus ideaal voor dit soort projektjes.

Ik vond de capuchon leuker als soort van oren maar of dat echt goed werkt moet in de praktijk blijken.
Dit is trouwens een proefmodel om te kijken of mijn patroonidee zou werken en ik ben zeker niet ontevreden.

En nog een newborn setje van het Heidi&Finn patroon, stof komt van Michas.

Stand 33 stuks

4 opmerkingen:

  1. Wat een moed nog, veel sterkte met de laatste loodjes, lukte het nog wel met zo'n enorme buik om achter de naaimachine te zitten? Mooie dingen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief pakje en mooie deken heb je gemaakt! Sterkte met de laatste loodjes en straks de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ben nog lekker actief bezig. Je hebt weer prachtige dingen gemaakt zeg. Ik ben héél benieuwd hoe die "oortjes" staan :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ben nog lekker actief bezig. Je hebt weer prachtige dingen gemaakt zeg. Ik ben héél benieuwd hoe die "oortjes" staan :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen